Evidență contabilă

Servicii de evidență contabilă pentru societăți comerciale mici și mijlocii
Care sunt responsabilitățile noastre?
  • Inregistrarea cronologică a documentelor primite în conformitate cu
    normele legale.
  • Întocmirea balanțelor de verificare.
  • Întocmirea Registrului Inventar, Registrului Jurnal, Registrului de evidență
    fiscală.
  • Întocmirea Jurnalului pentru Vânzări și a Jurnalului pentru Cumpărări.
  • Evidența mijloacelor fixe, calculul amortizării, actualizarea Registrului
    Mijloacelor fixe.
  • Contabilitate de gestiune, evidența stocurilor.
  • Întocmirea și depunerea declaraţiilor privind impozitul pe venit, impozitul
    pe profit, taxa pe valoarea adăugată, precum și celelalte impozite și taxe.
  • Întocmirea de rapoarte la cerere.
  • Întocmirea bilanțului contabil.
  • Reprezentarea clientului în relația cu Administraţia Financiară și Direcția
    Generală Antifraudă Fiscală pe durata derulării contractului, în situația
    unui control inopinat.