Evidență contabilă

Servicii de evidență contabilă pentru societăți comerciale mici și mijlocii
Care sunt responsabilitățile noastre?
- Inregistrarea cronologică a documentelor primite în conformitate cu
normele legale. - Întocmirea balanțelor de verificare.
- Întocmirea Registrului Inventar, Registrului Jurnal, Registrului de evidență
fiscală. - Întocmirea Jurnalului pentru Vânzări și a Jurnalului pentru Cumpărări.
- Evidența mijloacelor fixe, calculul amortizării, actualizarea Registrului
Mijloacelor fixe. - Contabilitate de gestiune, evidența stocurilor.
- Întocmirea și depunerea declaraţiilor privind impozitul pe venit, impozitul
pe profit, taxa pe valoarea adăugată, precum și celelalte impozite și taxe. - Întocmirea de rapoarte la cerere.
- Întocmirea bilanțului contabil.
- Reprezentarea clientului în relația cu Administraţia Financiară și Direcția
Generală Antifraudă Fiscală pe durata derulării contractului, în situația
unui control inopinat.